Michel Telo - Ai se eu te pego

Fan helvetes jävla skit!! Sov skitdåligt inatt, eller sov inget rättare sagt.... Och idag var jag uppe tidigt... Köpte med mig bullar så bar det av och äta frulle med nära och kära, efter det hade jag en massa ärenden, så fick inte möjlighet att sova förrän vid 2-tiden... trodde jag skulle sova en liten powernap men vaknade för en timme sen!!! Och jag som skulle iväg på en skitrolig fest som jag skulle varit på NU!! Dessutom är mina ögon helt röda :(  och jag är heeelt yr och har ont i huvudet--- Kanske börjar bli sjuk?! Känns så :(   aarrgggghhh
 Varför händer detta mig? Jag som var så laddad sen igår!!
Nu ska jag sluta gnälla och ta en panosil istället.... och försöka skynda mig istället...


Förresten, jag är kär i en låt.....  Michel Telo - Ai se eu te pego
En Brasiliensk låt (portugisiska) så härlig!! Riktig utomlandsfeeling på den. Love it!!
Den spelades som tusan i Chile, och alla tjejer dansade på borden i bikini på strandpartyna och sjöng med... Men trodde inte den skulle nå ända hit.. Så hörde jag den idag på NRJ när jag körde bil.... Höjde till MAX och njöt av den i solen... ÄLSKAR att lyssna på musik när jag kör... speciellt när det är sol och man kör på en landsväg... känslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0