Hej mina fina! Kan det vara annat än bra idag ? :)


Igår fotade jag lägenheten för att lägga upp lite bilder här på bloggen, skulle ladda upp dom men mitt jäkla internet hemma är ju segare än en snigel!! Tar typ 20 min (utan att överdriva) att ladda upp EN bild. Förjävligt!! Så jag har sagt upp det! :)
Men jag lägger upp dom nu i helgen ...

Nu ska vi snart ha fredagsfika med mina arbetskamrater.... börjar kännas lite sorligt att jag slutar om 1 vecka!! :O
Jag tänker inte på det så mycket själv... har nog inte fattat det än, men alla på jobb påminner mig hela tiden...  "bara EN vecka kvar Paulinaaa :( ",  "nästa vecka börjar vi sörja" osv osv... hmmm . Och visste ni att det är över 70 pers som sökt mitt jobb??? MITT jobb liksom.. då börjar man tänka.. vad har jag gett ifrån mig?!?! haha... nä men, det känns helt rätt faktiskt! Känns bra, det har blivit föör enformigt, jag behöver nya utmaningar... Orkar inte jobba som en robot...
 Tänkte baka Cupcakes och ta med mig till jobb den dagen... kladdkakecupcakes.. tror det hade uppskattats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0