Everyone I know is getting married or pregnant. I'm just getting more awesome ;)

Jag har tänkt på en sak... när man är så jävla nere som jag varit denna veckan så tvivlar man på allt, jag sätter allt för mycket press på mig själv, för höga krav.... Istället för att se att det är detta jag vill ?! Det är detta jag älskar och ångrar inte en sekund att jag valde denna utbildningen! Jag trivs som fisken i vattnet! :) det är detta jag är bra på!
Vi har ju sminkat lite på salongen och det har varit så himla kul :)
Nu ska vi även börja med behandlingar hemma, med riktigt bra produkter... Så bara hör av er om ni vill ha en ansiltsbehandling för att rengöra ansiktet från allt skit som vi utsätter den för, eller en skön helkroppsmassage,eller sminkning, eller naglar, manikyr eller det som är allra mest populärt; att färga bryn och fransar... Det är så fint för man ser sminkad ut även om man inte är det. I alla fall om man är ljus :)
Så nu vet ni!


Bilder från i lördags på salongen...
Var sminkad i rainbow stil :)


Kommentarer
Postat av: rob

supersnyggt sminkat! I give you 10 points :-)

2012-08-31 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0