Paulinas fest

= De bästa festerna!!!!
Tanken var att jag skulle ha en fet fest, hade bjudit typ alla... De som ville fick komma!!! Meeeen jag ångrade mig sen i och med att jag behövde plugga till provet imorgon, så jag sa till alls att det inte blev nåt.... Sen på kvällen ångrade jag mig igen och blev jag ändå festsugen... Så ringde hit lite folk (som förväntade sig fetaste festen).... Desvärre när de kom så satt jag och festade helt ensam.... Hahaha ... Sååå attt jaa, jag blev mobbad hela kvällen... För min fest utan folk , haha... Men trots allt hade vi sjuukt kul både här och den lilla stunden vi var ute .... Sen fortsatte festen hos mig'.. Efterfest till tidigt på morgonen. Har inte haft så roligt på länge!! Så ja, "min fest" fick ändå bra rykte at the end !

Tack vänner för en fullspäckad och rolig helg! :)

Nuu, plugga i min onepiece. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0