Lägenhet sökes!

Hej mina fina!
Jag har bestämt mig nu att jag amska flytta! :) jag älskar nuvarande lägenheten men känner att jag behöver miljöbyte. Hemmet är ju trots allt ens fristad där man ska trivas, och även om detta är den finaste lägenheten hag vet, så är det något som inte känts helt rätt från allra första början. Jag har ju flyttat temporärt några gånger, men nu känner jag att det är dags att gå vidare.

Såå att det jag tänkte be er är att snälla höra av er om ni vet om någon hyreslägenhet som är/kommer bli ledig (snarast) skulle uppskatta jättemycket om någon ligger inne med tips :)
En etta eller tvåa, centralt i trelleborg eller malmö med inte allt för hög hyra.
Ni kan kommentera i detta inlägget i så fall (kommer inte att publiceras)
Tack snälla!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0