Avangers

Ikväll blir det bio med familien :) Avangers.... Den med alla superhjältar i samma film om någon missat det ;) tror den är bra faktiskt, speciellt i 3D

Skönt med en lugn lördag... För imorgon fortsätter vi vår second hand ;) i lund eller staffanstorp? Vi har massor, det tar sldrig slut!!
Har fått några frågor om jag kan lägga upp något av det jag vill sälja här på bloggen av folk som bor lite längre bort... Och jo, jag ska se vad det blir över imorgon så ska jag se om där är något jag kan lägga upp.... Men i och med jag har ca 1000 plagg/väskor/skor/smycken jag vill bli av med är det svårt att få upp allt här :/ hade tagit en evighet... Men jag ska se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0