Nu kommer ni tycka att jag är äcklig....

Sen jag har bott i min lägenheten så har jag aldrig putsat fönsterna! Av lathet helt enkelt.  Eftersom det är en gammal lägenhet så är det sådana kompicerade fönster med typ nio rutor som man dessutom ska öppna och putsa invändigt på två sidor plus utsidan och insidan Alltså 4 glas för varje fönsterruta. typ.
Så i helgen hjälpte mamma mig med det. Och putsade alla mina fönster :)  (tack mammi)
Det blev STOR skillnad kan jag säga.. Hon sa att dom inte blivit putsade sen 1800-talet... haha.
Jag SKÄMS att jag vågat ha folk hemma! Nu kan man liksom SE ut. känns helt sjukt!! Alla som har varit hemma  vet ju hur det såg ut.. haha. Nu kan jag bjuda hem folk utan att skämmas!

Sanningen är att jag har aldrig tänkt på det riktigt.. Jag äcklas lätt av saker men detta har faktiskt inte stört mig-  Men nu efter sommaren när massa spindlar börjar komma in och jag började se spindelnät blev det lite väl mycket. Så jag tog tag i det (eller mamma) 

Pinsamt att visa före/efterbild. men jag gör det ändå.
Here you go!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Din jävla gris!

2011-09-13 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0