Komplimanger

Anledningen till varför jag inte skrivit här så mycket är för att jag har SJUKT mycket i mitt huvud. Både jobb och fritid. På jobb sitter jag inte still en sekund längre, har en massa!! Och även privat, mycket att göra, möten, planer osv.  Spännande och RIKTIGT KUL!   Jag är så Exited så jag knappt kan somna om nätterna, har jättesvårt för det för jag ligger och tänker på allt och planerar och LÄNGTAR! aaaahhhh... haha.. Skoj!


Jag har tänkt på en sak idag. GE FOLK I DIN OMGIVNING KOMPLIMANGER!!! Jag har fått jättemånga komplimanger denna veckan, på jobb bl.a .. (vet egentligen inte varför för jag har liksom inte förändrat något) Kanske min utstrålning som glänser ;) Vad vet jag!? Men i alla fall.... Man blir så glad av det! :) Det värmer faktiskt!
Jag brukar faktiskt ge positiva kommentarer till mina arbetskamrater. Och det uppskattas. Så lite som ger så mycket! Tänk på det ♥




Jag ska att visa min piercing ikväll :) looooovar!




Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna valfri vara



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-29 @ 17:50:59
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0