:)

Åhhhhh Igår innan jag la mig såg jag ett program på TV som handlade om ungdomar som åker utomlands och festar och föräldrarna spionerar på dom. Själva handlingen i sig var riktigt löjlig och töntig! Meeeen dom var i MITT ÄLSKADE AYIA NAPA...... GUD vad jag saknar det!!  Sååå goda minnen jag har därifrån! :) Fest 24/7 i minst två veckor... så mycket fest, dricka, killar, tjejer, folk, sprit, sol, bad.. ALLT! Dom visade många av nattklubbarna vi brukade hänga på... Grabbarna Grus Och Marinella bar där jag Jobbade... och Castle Club åhhh saknar!


Detta var det jag fick hem igår



En klänning från American Apparel i den ena och 2 parfymer i den andra. :) Min favorit Heiress från Paris Hilton och Fairy Dust, också Paris Hilton.  glad eller vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0