comments

Jag märker att någon har väldigt kul i min blogg!!!! Om kommentarerna får tala ;) haha...
Brukar med jämna mellanrum få ett helt gäng kommentarer, och jag tror jag vet precis vem dom är från.haha... godkänner aldrig dom så förstår inte hur "han/hon" orkar :P
men kul är det :) Rolig läsning för mig =)


Och vad gäller min anchor, visar den ikväll eller imorgon senast, har plåster om den nu.
Och till dig som undrar vad det är, Det är en slags piercing. Men den går liksom inte igenom, utan man gör ett hål i huden, (typ som en pepparkasform, fast liten då) och stoppar i en platta som sitter under huden så skruvar man fast smycket. :) Hoppas du förstår hur jag menar.
Tjejen som gjorde det på mig sa att jag skulle få blåmärken efter, men det har jag inte fått :) Ser jättefint ut! :)





Smycket, men jag har en vit sten istället för silverkula.



Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag var inte ironisk i mitt inlägg, jag tycker kommentarerna är roliga, på riktigt! :D

2011-10-02 @ 21:36:26
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: wGvHlUzgJf

tramadol online much tramadol ultram - tramadol 100mg overnight

2015-01-14 @ 17:59:28
URL: http://cookingissues.com/buytramadolonline/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0