Grattis på Kanelbullensdag!

Hade helt och hållet missat att det var kanelbullens dag idag tills jag öppnade min mail och någon hade skrivit HA EN BRA KANELBULLENSDAG....   haha... Synd att det Inte blir kanelbulle-bakning (Det hade liksom varit en anledning att baka utan att få dåligt samvete)
Får väl äta upp resten av helgens godispåse istället, känner ett enormt godissug!

Och känner mig lite low, ingen anledning till det, men alla har ju sina down-dagar, det hör ju till, så att man ibland ska ha sina superbra dagar! Annars hade inte dom uppskattats! Eller så börjar jag bli sjuk... vet inte.
ELLER så kan det vara stressen, jag stressar alldeles för mycket för min unga ålder! Stressar ALLTID! på morgonen, på jobb, på kvällen (planerar alltid in på tok alldeles för mycket) och lägger mig sent så jag alltid måste stress-somna, och sen stressar jag i mina drömmar...... Dessutom stressar jag även när man ska ha kul och festa osv, stressar när jag fixar mig, när jag dricker, när jag ska passa tider, taxi, när jag sminkar mig, när jag ska på toa. Stressar för jag ibland inte kan höra av mig till vänner lika mycket som jag vill, för jag inte hinner svara på sms, samtal, mail, osv. alltid! Har märkt det lite extra nu på senaste tiden för jag KAN INTE sitta till, jag kan inte kolla på en hel film eller avsnitt av nån serie, utan jag måste börja göra något eller prata eller skoja eller flippa eller vad fan som helst... haha.. Sjukt rastlös! Så blir det när man alltid gör för mycket! Tror därför jag har så fina magmuskler (Trots att jag inte tränar dom ett skit), så mycket jag spänner min mage VARJE dag!

Så det blir att ta det lugnt ikväll, Desperate Houswives har sässongpremiär ikväll om jag inte minns fel :D






Borde börja på Yoga eller nåt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0