A t t e n t i o n - w h o r e !

Undrande om Here you go!:

Vad är det du vill vi ska titta på ? Dina plastpattar eller piercingen som knappt syns för du tyckte det var viktigare och visa dina falska bröst.

Denna kommentar är godkänd. IP: 85.230.235.130


Paulina om Here you go!:

Till "undrande" :
Seriöst? Självklart skulle du vara anonym, vilket gör att jag inte kan ta dig ett dugg på allvar då du är så feg att du inte kan stå för din åsikt!

Om du väljer att hellre kolla på mina bröst så är det ditt problem, jag ville ge ett helhetsintryck! Hade jag bara visat en bild på smycket hade man inte sett var den satt.  Men kul att du gillar mina bröst, det gör jag med ;)

Och nä, även om du har dåligt självförtroende så kan jag inte tycka synd om dig! För människor som pekar med fingret när de sitter bakom en skärm är det mest patetiska jag vet!! För du är ju säkert helt perfekt och felfri? Nä skulle inte tro det! 
Trångsynt och intelligensbefriad som dömer andras utseende. Blää..  Du äcklar mig!

Kan folk bara sluta vara elaka och trycka upp deras meningslösa åsikter i andras ansikten?!

Om din tanke var att såra så kan jag säga att det ger motsatt effekt, jag älskar när det sticker i folks ögon på patetiska människor som dig ! :) :)

Karma baby! ;)



"Anonym" om Here you go!:

Min avsikt var enbart att kommentera att man såg knappt din lilla piercing pga dina enorma bröst. Var du får det andra tramset du skrivit ifrån får du faktiskt stå för själv. Bara en massa påhopp från en osäker liten flicka verkar det som. Som bara tänker på me me me me om man läser din blogg.

vara, mjuka o gosiga.

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.230.235.121


Paulina om Here you go!:

Piercingen är ju liten?! Vad fan ska jag göra åt saken? Förstora upp den så så den blir lika stor som mina "gigantiska bröst" så du ska kunna se den bättre? Skaffa glasögon i så fall.. Jag ser den klart och tydligt! Och om det stör dig att mina bröst är enorma, så kolla under din tröja så kan du kolla på dina små ärtor istället.
Och JA! Till skillnad från dig står jag för vad jag skriver, då du fortfarande är ANONYM!

HAHA vem fan är det som är osäker på sig själv som måste kommentera andras utseende? Och VEM kom egentligen med påhoppen?  
Och ja! Det har du helt rätt i, Om man läser min blogg så är det om me me me me me, såklart! haha.. Vem ska jag annars skriva om? Det är ju MIN blogg din jävla looney! Om man inte vill läsa om mig = gå inte in här! enkel ekvation!
Men här får du ett heeelt inlägg tillägnat till dig ;) Så skriver jag inte endast om mig! Moahahaaa
Du är rolig du.

Och va fan vet du om mina bröst inte skulle vara "mjuka och gosiga"? Det vet endast de som känt på dom ;) och tror knappast du är en av dom! Dessutom för din info så är dom inte så enorma, jag hade ganska stora bröst innan också, endast en storlek större har dom blivit.

Du borde känna dig riktigt löjlig när du läser igenom detta, du skämmer bara ut dig.



For you hun!  ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha helt rätt paulina!! :)

2011-10-03 @ 10:35:52
Postat av: M

Alltså, hon eller han säger ju bara emot sig själv. Är den människan på riktigt? Att DU kommer med påhopp? Och att DU är osäker? När "den" tvunget måste kommentera haha

det roligaste är ändå att hon skriver att "allt handlar om me me me me när man läser din blogg"... hahaha

Tänk såhär pau: något med dig måste ju locka henne till dig då hon lägger tid på att gå in här =)

2011-10-03 @ 10:39:38
Postat av: rob

vilken idiot rent ut sagt som skriver så till dig, stå på dig Paulina, du e bäst!!! :-)

2011-10-03 @ 10:43:11
Postat av: Anna

Anonym såklart!!! :) Vi som läser vill ju läsa om dig Paulina! Dessutom gillar vi dina bröst :)



2011-10-03 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0