Edit

När det gäller redigering av bilder tycker jag man ska göra det smakfullt! Det ska vara så pass likt och bra, att den som editerar ska få andra att tro att modellen ser ut som den gör på bilden! Det är en bra retuch! Det ska liksom vara verklighetsbaserat!

Christina Aguilera är alltid sjukt snygg i sina videos, bilder, filmer och modelljobb. Men när man ser henne på galor, paparazzi bilder eller liknande så ser hon inte ens i närheten ut som bilderna. Antingen har hon REJÄLA viktproblem  eller så är hennes bilder riktigt fejkade! (Det är ju känt att hon pendlar i vikt, men redigeringen har också en stor del i så här drastiska förändringar på så kort tid) Synd! För det blir ju bara en besvikelse när man ser dom IRL.  De borde inte VILJA bli sönderredigerade?!


I filmen Burlesque


I en Gala som var ungefär samtidigt som filmen spelades in:



I somras:

En konsert här om dagen:


I det här fallet handlar det inte endast om att hon är tjockare i verkligheten, utan hon är ju sjukt ful också!


Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, OMG är de sista bilderna verkligen CA?

Nästan lika fet som mig där ju :D HAHAHA. Typ! :P

När jag såg filmen Burlesque, jag bara typ: "Åh, så sjukt snygg kropp hon har fast hon fått barn o grejer!!" :O



Nä, nu ska jag verkligen gå o göra ngt vettigt!

Men det var kul o läsa lite i din blogg. Hihi

2012-01-30 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0