Paranormal Activity 3D

På fredag ska vi in till Malmö och se den tredje filmen av Paranormal Activity i 3D!!!!!!! Den ska vara riktigt läskig har jag hört, och att den är 3D gör det inte lättare :/
Jag har bara sett ettan, men eftersom de inte hör ihop så gör det nog inget..... Jag tyckte inte ettan var så jätteläskig, men det var nog för jag såg den på bio.... då sitter man ju med en massa andra människor plus att filmen utspelade sig mestadels i ett sovrum... Då blir det inte så verkligt.. Hade jag däremot sett den hemma eller i sovrummet hade jag fan fått men för livet, haha... Dock var jag rädd när jag kom hem... eftersom det var under den perioden jag upplevde saker när jag sov.... tyyyp som i filmen... :O
Jaa,, vi får väl se hur denna är... Tycker det är så läskigt med barn... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0