Halloween 2011

Vår så kallade Halloweenfest blev riktigt bra!! Nästan alla var utklädda.... BRA! förstår inte varför vissa inte vill klä ut sig? :( Jag som tycker det är så kul =)

Från en sekund till en annan blev alla sjukt fulla.... haha... KAOS! Alla flippade ut och var helt garlna..... Jag började till och med typ storböla för jag inte fick sjunga Singstar! (eller jo, jag fick sjunga, men jag ville sjunga först!) haha....Hur sjukt? Så jävla STÖRT ! blev även mytoman den kvällen--- haha... Betedde mig som en jävla 5-åring... Kan det ha med utklädnaden att göra? Tror jag gick in i rollen för mycket....

På Kräm var det också riktigt skoj! De flesta var faktiskt utklädda. GRYMMA costumes! ;) Som taget ur en film.... massa mördare och blodiga människor överallt! Gillar det! en rolig högtid....

The Incredibles



Fiiiina systrarna

Blondies

Hästen och spöket :)

Kadaffi

Pulpfiction och kissemisse


Finaste djävulen


Halv människa, halv skelett?

Rider, eller gangbang.. vet inte?

wtf? haha

Catwoman

Vår bebis deckade!

SKÅL!!

För er som inte fattar så var vi The Incredibles aka Superhjältarna... (vissa som inte visste vem dom var)
Elastic Girl- Emmeli, Ms Incredible (pappan fick va en tjej )- Anna, Violet- Snuffi, Dash- jag, Jack-jack- dockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0