We all wear different masks for different reasons

TACK ALLA NI SOM KOM på överraskningsfesten för J i lördags!!! ♥ Allt blev så jävla bra!! Är så lyckligt lottad som har så fina vänner!! 
Det blev verkligen lyckat!!   För överraskad blev han! Kan man lugnt säga (han var chockad i ca en timme...) hahaha..
Han förväntade sig att komma hem, lägga sig på soffan och bara ta det lugnt...Men istället står där ca 20 pers med partyhattar, tutor, heliumballonger och tomtebloss... med T-shirtar med bilder på honom och skriker ÖVERASKNING! (vems idé? Mulle ;) ) när han kommer in... =)
Tre paket tomtebloss gick åt innan J hann komma innanför dörren, Vi tände varje gång vi hörde dörren öppnas... i tre olika omgångar så när han väl kom var alla slut.. hahaha..
Han blev superglad för den fina presenten från oss alla. Så tack tack tack allihopa! Och tusen tack till de som hjälpte mig med mycket... ♥ Utan er hade jag inte klarat det.
Vi hade även en tävling och ............ TJEJERNA VANN!! Woohoo! De fick vars en goodiebag med lite smink. =)

Sen blev det Kräm en runda, sen fortsatte festen hemma hos oss med massa mat som blev över, helium-ballong sugning (Fy fan vad rolig röst man får), kuk- snack och massa trams innan läggdags! hahaha.. sjukt kul!

Ångrar dock att jag bjöd vissa! Men jag trodde folk var smartare än så och förstod att jag inte bjöd folk för MIN skull. utan att det var en fest för en annan person och med tanke på det, bjöd jag de som jag trodde han skulle uppskatta att se.... in fact borde de bli glada att man ens tänker på dom med tanke på hur jag blivit behandlad. Men nu vet jag bättre. Vissa är otacksamma och tar illa upp av att man lämnar saker bakom sig...  Men men... det var perfekt med alla som kom... Härliga människor, härlig stämning... Det kunde inte blivit bättre =) 
Det är i sådana här tillfällen man ser vem som är riktiga vänner :) ÄLSKAR ER!! BÄSTA! ♥


Tråkigt nog slutade inte kvällen så bra då vi dagen efter fick reda på att en av tjejerna på festen hade blivit överfallen på väg hem.. eller rättare sagt, precis utanför sitt hem.... Två maskerade killar drog iväg henne, en tog stryptag bakifrån och den andra sätter en pistol mot hennes huvud! Vad fan är detta för samhälle????!?!!! Sjuka jävla psykopatiska typer som håller på så här. Hur fan kan dom? JÄVLA IDIOTER. Hoppas verkligen dom åker fast!
Så tjejer (och killar!) Var rädda om er!!! Ha pepparspray i fickan och känn dig aldrig för trygg då detta hände precis utanför hennes hem!
Blev så jävla chockad när jag fick höra det!! Och ångrar att vi inte gick tillsammans allihopa.
Aldrig mer att vi ska låta nån gå hem ensam... Utan vi följer varandra eller så tar vi taxi!





PUSSPUSS PÅ ER!! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hade hur kul som helst gumman & du vet du e duktig på att fixa såna här saker , men denna gången hade du verkligen outdone yourself !! :D

TACK för en superrolig & lyckad överraskningsfest ! :))



Ps. ALDRIG MER att jag eller nån av oss går hem ensamma ! Det var verkligen fruktansvärt att höra & jag hoppas tjejen repar sig snart !



<333

2011-11-24 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0