"Tystnaden som uppstår när en människa dricker blod"

Igår var jag som sagt på bio med Hannah, Sofie och ehm... en tjej till :)
Jag tyckte första delen av Breaking Dawn var asbra. Den var väldigt annorlunda och konstig?! Men jag gilla den!
Det blev många härliga skratt och kommerntarer om filmen, vi ska alltid överdriva så jävla mycket liksom.. hahaha... läste igenom våra kommentarer på facebook... asså hur stört är inte det? Vi bara fortsätter och fortsätter... haha, vi fattar inte den gränsen där man liksom ska sluta, där det liksom inte är roligt längre...... Det värsta av allt... jag tycker det är skitroligt... DÅ är man trött! :) Älskar att vara så lättroad... Man har mycket roligare i livet :D

Jag är kär! Kärleken är underbar! Älskar kärleken!!! Speciellt killarnas kärlek till Bella... ååhhh ♥
Att killarna är så sjukt (o)heta gör ju bara filmen mycket bättre också!!!


Hur ful-het är inte Jasper liksom?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

<333

2011-11-17 @ 20:36:57
Postat av: Snuffan

Love you!!! Lovear du mig????? :):)

2011-11-18 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0