Pyjamasparty with the girls!!!

Jag har ont i ryggen!!!!!!! När jag kom hem från jobb igår fick jag ett ryck och slängde ner ALLA mina kläder på golvet, och det är mycket kan ni tro! Jag sorterade, slängde och packade i lådor. Jag vet inte vad jag ska göra med kläderna som jag inte vill ha? Har ni förslag? Det är liksom fina saker, vissa grejer är helt nya!! Men eftersom jag köper nytt hela tiden kan jag inte bara spara och spara.....  Har ju ingen plats trots extra förvaringen jag köpt! hmm..

Ikväll ska vi ha myskväll med tjejerna..... Kanske sleepover till och med.... =) Vi får plats många i dubbelsängen ;)  Ska äta middag, kolla på film, och frossa i oss massa godis, glass, chips och allt vi hittar. moaahaha
En sista gång innan jag tar träningen på allvar igen nästa vecka! Måste ju bara fit och slimmad nu när man ska ut och resa till varmare breddgrader..... =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sälj dom här på bloggen :D !!!

2011-11-03 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0