Glöggbjudning

Trots stormen tog jag mig ut igår till Emmeli och Tobbe som bjöd på glögg, lussekatter och massa annat smått och gott. Äntligen börjar man känna julstämningen

Jag har blivit beroende av ett nytt spel!! DragonVale ... :) Emmeli och Snuffi spelade det så nu har jag också blivit beroende.. Åhhhh !!! Är verkligen fast!! haha.. Heter mepaulina där ifall någon vill besöka min ö. :)

Annars händer det inte så mycket just nuu, inte så mycket planerat i början av denna veckan i alla fall ... . Ikväll ska jag till Emlan och färga utväxten, sen känner jag nog bara krypa in i min Onepiece och ligga och kolla på TV.. INGET ANNAT! är trött! Har inte sovit bra inatt i och med att flera takpannor föll ner och smällde sönder precis utanför våra fönster (på ställningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0