FOR SALE

En del av sakerna jag vill bli av med. Tänkte kolla med er först innan jag lägger ut det på tradera.... Någon som är intresserad av något ?
Allt är HELT NYTT!
De översta skorna är från Friis&Company och kostade ca 999kr /par.
"Nattlinnet" är från märket Underbart och kostade ca 2-300 (tag finns kvar)
De svarta är märket Ti Amo från Scorett och kostade 650kr
Klänningen från Stylebystars kostade runt femhundralappen..
Och väskan och skärpet är i märket Playboy (äkta) Minns ej vad de kostade.... ca 400kr st skulle jag tro...
Som ni märker är det bra och fina grejer... därför är det inget jag hade kunnat slänga...
Hör av er till: [email protected] om ni är intresserade av något




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0