Livet - Jag älskar dig!

Bästa Valborg ever!!! Hade en fantastisk dag igår! Helt jävla underbart!!
Vi började dagen hos Anna med några ciden (utan mat i kroppen) :P Sen åkte vi till Lund där vi mötte upp dom andra. Vi drack och drack och drack :)   Det var underbart väder och inget kunde blivit bättre!
Där var sjukt mycket folk, (runt 25.000 ) vi satt brevid cenen, längst fram, mitt i smeten dvs :) -Kändes verkligen som vi var utomlands... Halvnakna kroppar översllt och Alla glada och trevliga :)
Sen festa vi vidare hos Sasan, vi grillade och hade sjukt roligt. Riktigt härligt gäng!

Jag drack, dansade, skrattade, fick all möjlig dricka på hela min kropp, blev smutsig, blöt, ramlade, fick nya kiss-kompisar, bråkade, skådade cookie-krig, kramades, låg sked med fyra pers på en liten säng, var full, blev bakfull. Kom hem, duschade, somnade.   - AWESOME





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0