Vill ha en paus...........

Har ångest! Försöker Lova mig själv att inte gå ut på läänge nu.. Märker att jag blir alldeles för knäpp när jag dricker!! (vem blir inte det egentligen?) Och att jag blir alldeles för grov i munnen... Använder liksom mycket fula ord, som jag annars inte använder! Jag och några av mina vänner har en väldigt vulgär vokabulär, (värre än andra tjejer) vilket känns vanligt för oss, men har tänkt på att andra kanske reagerar mot det.. haha Jag tänker liksom inte på det. Inget jag bryr mig om egentligen.. men ibland.
Jag hade i alla fall forumlerat mig annorlunda i nyktert tillstånd.
Säger dessutom alldeles för mycket... (som jag kanske i och för sig menar) men inte i så överdriven grad som jag får det att låta.... :P Ni förstår nog hur jag menar... Ni har säkert själva också varit där nån gång..?
flum flum... ja! blir så ibland... ^^

 
 Vill i alla fall ta en paus från alllt detta.. Får se hur länge det håller.. haha.. Känner redan att jag vill festa nu, nu nu!!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0