......karma...

Ber verkligen om ursäkt för jag inte uppdaterat ordentligt!! Ser att statistiken bara höjs och jag kommer inte med något nytt, känns sådär alltså! Men som sagt, har haft mycket för mig ...  Det är när allt händer som man inte har tid..
:/

Jag vet fortfarande inte om jag ska ut imorgon eller inte... Känner mig lite halvkrasslig så jag borde stanna hemma. Men man vet aldrig =) Jag ska iallafall till Malmö imorgon på morgonen/dagen och shoppa lite. :) Ska bl.a köpa nytt löshår. Håret blev äntligen rätt färg! :) Lite Hassel/mörkblond eller vad man ska säga. Sen ska jag köpa massa annat smått och gott.. Kläder, smink, saker till hemmet. Visar bilder sen.

Gjorde precis en god gärning.. I guess. (?)
Ringde en dam hit till receptionen och frågade efter en kvinna som jobbat här för flera år sedan. Jag sa till henne att jag inte kunde hjälpa henne då hon numera jobbar på ett annat företag, så jag sa vilket företag det var och bad henne ringa dit istället. Damen undrade då efter numret dit. Då det inte är vår uppgift att leta upp nummer till andra företag bad jag henne vänligt att leta upp det på internet, hon sa då att hon inte hade internet då hon var lite äldre och tyckte mest om att spendera tid ute i naturen. Då sa jag till henne att leta upp det i telefonkatalogen eller ringa till nummerupplysningen. Hon tackade så vänligt så la vi på. Kände mig lagom bitchig när jag har en data framför mig. Så jag fick sjuukt dåligt samvete! Så jag letade upp numret och ringde och gav det till henne. Hon såååå glad och tacksam och vi pratade ganska länge om hennes barnbarn och grejer!!! Så lite för mig, så mycket för henne.
Karma baby... karma!




Kommentarer
Postat av: Micki

Snäll du är Palle :)

2011-03-20 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0