Shoppingen här om dagen


Löshår (Iza ville vara med :))

Läppstift Make up Store, Man ser inte färgen p.g.a blixten..
Färgen heter: "Pretty Baby" och är jättefin!

Min första långklänning...Tänk: sommar, utomlands, stranden!

Jeans och jeansshorts, blev så glad att jag har storlek 25 igen på jeans, wohoo :)

Harembyxor, armband, kort linne

3 korta T-shirtar. Hett till sommaren. magtröjan i mitten speciellt, I like!

Uggle-lyktor. Har fått en thing för ugglor, så söta!

Blev förälskad när jag såg denna inne på Cervera..


PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: A

På vilken H&M var du? Den underbara klänningen är slut på internet.. want it =)

2011-03-31 @ 20:23:17
Postat av: Paulina

Jag köpte den på Storgatangallerian i Malmö, den hade precis kommit in då, den var slut överallt på dom andra ställena jag kollade... Så du får skynda dig dit! :)

2011-04-01 @ 08:26:46
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0