Lovely sunshine

Vilken UNDERBAR morgon!! Var ute och gick en runda och ville inte sluta gå! Hade kunnat gå en lång lång promenad. 
Var så duktig förra veckan, tränade, städade, fixade en massa ärenden och lagade ordentlig mat VARJE dag (det gör jag mycket sällan, typ aldrig när jag är själv. Äter bara snabba och enkla små rätter.)
Hoppas denna veckan blir lika bra. Bra start. bra vecka! Älskar måndagar! (ibland)

Någon dag denna veckan MÅSTE jag ta mig till Malmö! Har en massa saker på Cravings-listan som jag måste inhandla! bl.a. runda brills!
Förra veckan fick jag hem min Halsring jag beställde från nätet, riktigt snygg är den, ska ha den nästa gång det blir utgång. Beställde även ett brett armband i silver. mycket tjusigt! ;)

Ser ungefär ut såhär (Fast inte riktigt. Lägger upp bilder på det när jag kommer hem)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0