Seeing a spider is nothing. It becomes a problem when it disappears.

Somnade jättesent igår, höll på till sent på kvällen, sen sov jag med Snuffi så vi låg och pratade ganska länge.
Jag sov som en prinsessa! :)

Och rubriken... JA! Jag hade en spindel på mig, på mina bröst!!!! Jag satt och åt en bulle, det smulade ner lite mellan brösten, när jag håller på att ta bort det ser jag en spindel som kryper omkring mellan mina bröst och snabbt försvann den in i min BH, OMG! skrek och slängde av mig kläderna (stackars Iza blev jätterädd) Men jag kunde inte hitta spindeln :( undrar verkligen var den är..... Det sjuka är att jag hade tight linne så jag undrar hur länge den har krypit runt där?! Hela dagen kanske...Äckligt ju!!




Kommentarer
Postat av: rob

du har varit för mycket på nätet! spindelnätet,hahaha :-)

2011-07-01 @ 13:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0