So I thought to myself, What the fuck?!

Har fått lite komentarer på denna bilden som jag hade i ett inlägg lite längre ner (samma som jag har som profilbild på facebook.) Av bittra tjejer och kåta killar.... MEEEEEN Det är BIKINI ok ?!?! Inte underkläder som vissa verkar tro!! så e deeee :) Ville bara klargöra det! =)
Det är inget konstigt eller sexigt med bilden överhuvudtaget! Har på mig omatachande bikini och flottigt hår precis innan jag ska hoppa i poolen- För mig utstrålar den VÄRME, SOMMAR och GLÄDJE! Inget annat! 
Men folk älskar visst att hitta fel! Jag har sett hur många bilder som helst på tjejer i bikini på facebook t.ex.....ingen klagar på dom?? Det är ju inget fel med det tycker jag, tvärtom, älskar sommar och älskar hud!! =))
så upp med hakan bitter girls! ;) och träna bort fettet om det är det som stör er, att ni inte kan ha sådana bilder!
(och även om jag nu stått i underkläder, wtf?!) =))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0