Lingerie

OBS: min mobil har inte fungerat riktigt som den ska dom senaste veckorna.... (till alla som har försökt nå mig) Har upptäckt att vissa samtal inte kommer fram överhuvudtaget, samma med sms...  Jag ska ringa till telenor imorgon och klaga så dom fixat det!
Och så vill jag be om ursäkt till mina vänner för jag har varit så dålig på att höra av mig, men jag har verkligen bara kopplat bort allt! Och jag har inte hört av mig till NÅGON, så ni behöver inte känna er mindre viktiga :) Utan det har varit samma för alla... Jag har bara behövt lite tid för mig själv....

Jag shoppade lite nya underkläder här om dagen... Ritigt tjusiga! :)



Jättefina trosor med volanger på baksidan ♥

Hanky Panky (dom skönaste stringen som finns!)
Älskar volanger och rosetter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0