popcorn!

Filmen igår var bra!! väldigt mycket sex, mycket naket och lite sorglig också faktiskt. Jake Jyllenhaall är ganska snygg by the way, varför har jag aldrig märkt det?
Det första vi gör när vi sätter oss ner på biografen: välter alla popcornen, (lägg märke till att det var en STOR popcorn också, dom rymmer ju hur mycket som helst!) Så där satt jag, med bootsen fyllda av popcorn. Efter filmen fick jag tömma dom ute på gatan, måste sett roligt ut.... Hur som helst gick vi ner till kassan igen med ledsna puppy eyes och som tur var fyllde dom på med nya popcorn :) (inte för det behövdes, för vi åt inte mer än halva)
När jag kom hem vid tio på kvällen  fick jag ett ryck och gick en lång runda, behövde rensa tankarna lite, efter det var jag så pigg att jag bytade om och sprang ner till gymmet, dock inte så smart för jag kunde inte somna sen, var så energisk!

Nu är jag lite ledsen, igår fick jag mina svar på testerna när jag var hos doktorn senast, och tydligen måste jag genomgå en liten behandling. Inget allvarligt men inte så kul :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0