Girls are no fun!

Inget illa menat, men faktiskt.. ;)
Låg och tänkte på det inatt (kommer på alla möjliga tankar när jag är ensam)

Tjejer är absolut roliga att vara med, men ÄR oftast inte roliga "i sig själva"... om ni förstår hur jag menar?

Om man tänker filmer/kändisar tillexempel... Finns ju hur många roliga killar/män som helst: Jack black, Will Ferrel, Jim Carey, Zach Galifianakis, Russel Brand, Jacob Öqvist, Damon Salvatore, ”vänner”-killarna ... ja dom flesta faktiskt.. t.o.m tecknat: Bart Simpson, Stewie Griffin osv.... men inte många tjejer??! Och dom som finns är inte lika roliga. Samma med komiker, de få kvinnliga som finns är ju så torra

Om man tänker på bloggar så är det exakt samma där... lite då och då ser man några väl genomtänkta meningar som det säkert är meningen att dom ska vara roliga, men det är dom inte! (Inte många i alla fall, många försöker/tror att dom är det, men inte många som verkligen ÄR det.)

Även bland ens omgivning och folk man umgås med..... Finns sjukt många roliga grabbar!!   (menar absolut inte att mina tjejvänner är tråkiga!) Alla är skitroliga :D men jag menar tjejer i allmänt. Tjejer är oftast roliga på ett annat sätt.... Inte ofta man skrattar liksom högt "HAHAHAHHAHA"... av tjejer.. (man skrattar med, men inte AV... om ni förstår?!) men händer jämt när killar gör/säger nånting...

Av alla människor jag känt under mitt liv så har jag ju stött på hundratals fler roliga killar än tjejer. Kanske bara jag, men så är det! Och av min erfarenhet så är de tjejer som är roliga oftast lite killiga av sig. Det är det som är bra med killar, att dom kan vara både roliga OCH snygga!

Kanske därför jag alltid dragits mer till killar? Har ju alltid haft mer killkompisar. Det är nu på senare tid det är tvärtom :)

Har ni tänkt på det eller är det bara jag???   






Kommentarer
Postat av: Anne

det är bara du;) jag är ju jävligt rolig och brudarna jag hänger med också anser jag;) blir många "HAHAHA" skratt här:D

2011-01-13 @ 14:16:49
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha...Som sagt, menar ju inte att mina tjej-vänner inte är roliga! ALLA mina tjejvänner är roliga!=) Det blir många skratt här med... Jag får träningsverk och magmuskler av allt skratt ibland...:)

Men jag tänker på ett helt annat sätt. Kan inte få fram riktigt hur jag menar... Mer liksom naturligt roliga människor som bara utstrålar det! Och allmänt mellan kvinnor/män. Svårt att förklara i text :) Jag får förklara det "live" någon gång :)

2011-01-13 @ 14:34:58
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: L

håller med... har jag också alltid sagt.

2011-01-13 @ 15:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0