.

Hej mina fina!
Hoppas ni har en bra dag, Själv började man dagen på värsta möjliga sätt, nämligen på sjukhuset. Inte kul alls!! Inget farligt.... men jäkligt obehagligt, men nu är det över! :) Mår dock inte jättebra, så tog ledigt från jobb och ska bara vara hemma och vila.

Har annars haft en jättebra helg. Lungt och skönt! :) Igår åkte vi och kollade på valpar... Såå söta, de var lika små som mina händer :)
På kvällen såg jag en skitbra film, Hurricane... Det är en gammal film som jag missat... Handlar om en färgad man som blir anklagad för mord av rasistisika poliser fast han är oskyldig. Jag har alltid brunnit lite extra för allt som har med lagar och rättvisa att göra... (Ville ju bli advokat när jag var liten) Så jag gillade denna filmen starkt! Baserat på verklig händelse dessutom... Så det blir extra känsligt!

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0