Salt! blää

Var med mina älsklingar igår♥ Älskar att vara med dom, för då glömmer jag bort alla bekymmer och bara har skitkul  med dom :D
Vi Åt sushi och bakade kladdkaka- Sen kollade vi på biggan.... 
Jävla fucking kladdkakan blev helt misslyckad för jag la in för mycket salt.... :( haha....

Jag: Fan vad den smakar salt?
Emmeli: hur mycket skulle det vara i?
Jag: en halv tesked
Emmeli: Men du använde matskedsmått!
Jag tänker: FUCK!

Tänk att jag förstörde smaken på det jag var såå sugen på?! buhuuu....
Fast dom andra märkte inte ens det,  så det var ju bra.

Denna helgen ska jag nog ta det lugnt. med tanke på att jag känner mig lite krasslig så är det nog det smartaste alternativet.. Men man vet aldrig :)
Ikväll blir det tacos med älsklingen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0