Röda Mattan

Inatt var det Oscarsgalan i LA.
Jag tycker alltid det är så kul att kolla på klänningarna som kändisarna väljer att ha på sig.. Bäst, sämst klädda? osv.
Här kommer vad jag tyckte om vissa av dom:


Natalie Portman i Rodarte
-
Väldigt enkel, men fin klänning, perfekt till hennes gravida mage.


Anne Hathaway i Valentino Couture
Mycket fin klänning, men trots allt glans lyckas hon ändå se lite...boring ut. I guess its her face!


Busy Philipps
- Denna klänningen förstår jag inte riktigt.. Ser ut som hennes knä är böjda åt fel håll, bak och fram på något sätt?


Celine Dion i Giorgio Armani Privé
-Tycker hon ser ut som en mumie. Tyget är fint, men klänningen passar inte henne


Mila Kunis i Elie Saab Couture (BÄST KLÄDDA ENLIGT MIG)
-Men ORKA vara så äckligt jävla snygg. Håret är perfekt, sminket är perfekt och klänningen är perfekt. Underbar klänning!  Jävla kärring. ;)NEXT!



Cate Blanchett i Givenchy
(SÄMST KLÄDDA ENLIGT MIG)
-Vad tänkte hon där? städerska? Tycker hon brukar kunna bättre än såhär. Ser blek ut. Ingen hit.

Nicole Kidman i Dior Couture
Kan hon se dålig ut? Alltid lika svalt perfekt. Hon är en kvinna med klass och det skiner rakt igenom. Tor hon skulle vara stilig i precis vadsomhelst. (för klänningen i sig är ful) Gillar att hon bryter av det ljusa med färgen på skorna!


Scarlett Johansson i Dolce & Gabbana
-
Tycker hon är jättefin! Helheten är perfekt, men om man kollar själva klänningen tycker jag den ser ut som en matta eller gardiner...


Halle Berry i Marchesa
- SÅÅÅÅ SNYGG KLÄNNING!! Sagolikt vacker! Klänningen är en dröm!
Sexig men samtidigt stilren. De små örhängena till ser väldigt classy ut. LOVE IT!

Helena Bonham Carter i Colleen Atwood
- Näe. seriöst? INTE okej. Jag förstår att vissa älskar pr och att all reklam är bra reklam och blablabla. men Kom igen nu.


Hilary Swank i Gucci Premiere
- Fin överdel, men vad hände sen liksom? Hon ser ut som en dammvippa!


Jennifer Lawrence i Calvin Klein
- Klänningen är en Klassiker! Otroligt vacker. stilren och fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0