jupp jupp

Igår var det fest hos Amanda <3 riktigt trevligt! festade vidare på Kräm sen.... Hade riktigt jävla kul hela kvällen/natten faktiskt!..... Helt galet! :) Älskar mina tjejer!!

däremot HATAR jag att kolla mobilen dagen efter.... varför skickar man fylle-sms??? Får riktig ångest så jag läser inte ens dom utan raderar allt direkt.  Varför liksom?!  haha...
Man borde blockera mobilen på något sätt när man har alkohol i kroppen. aja..

Var helt död imorse när jag vaknade, mådde sjukt illa och hade sprängande huvudverk. Brukar inte må så dåligt dagen efter,,, men blev nog för mycket igår... Så jag har sovit i princip hela dagen.... :S
Mår bättre nu, ska kolla på någon bra film. puss&kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

taack för du kom igår, hade så kuuuul :D <3

2011-02-20 @ 20:16:53
Postat av: Paulina

Tack själv snäckan! :)

2011-02-25 @ 08:11:25
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0