Inte okej!

Det är något som inte stämmer!!!!
Hände en sjuk sak när jag kom hem från jobb... Helt plötsligt tappade jag synen (delvis) Såg liksom "fläckigt" Precis som när min blir bländad av en blixt, fast gånger tusen. Förstår ni hur jag menar då? Sen blev det bara värre och värre.... Kunde inte läsa, såg liksom inte mellanslagen utan allt satt ihop.. alla bokstäver blandades... kunde inte ens läsa texten på en chipspåse!!!! (varför jag nu hade en chipspåse i handen?) iallafall... det blev bara värre, kunde inte se TV, datan och kunde liksom inte se det min blick fokuserade på, såg liksom bara runt omkring..... 
Blev så rädd och ledsen så det första jag gjorde var att börja böla... Kändes sjukt läskigt... Någon som vet vad det kan vara? Det varade i ca 40 minuter... Sen somnade jag och har jag sovit sen dess... Vaknade precis, med extrem huvudverk...
+ att jag haft ont i magen hela dagen.... (Har varit orolig hela natten, får alltid ont i magen då) AJJ! Just det, jag höll på att svimma på jobb också... allt bara snurrade...
...Allt är inte riktigt som det ska med andra ord....
Börjar kanske bli sjuk eller något? Ska iallafall boka tid hos optikern imorgon.


over and out

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter precis som migrän, vanligt med synrubbningar innan attacken startar, kallas aura. Jag har det själv och det är precis som du beskriver. Skitjobbigt men ofarligt(om det är migrän)

2011-02-23 @ 22:43:59
Postat av: Paulina

Ja doktorn misstänkte det kunde vara det :/ De tog prover och så... så vi får se vad det kan vara. Kändes sjukt konstigt iallafall, aldrig fått det förr.

2011-02-24 @ 14:14:08
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0