If Only

Godmorgon... eller godmiddag snart!
Är så trött idag :( Trots att jag tog det lugnt hela dagen igår... Vi hade en riktig mysdag... Började dagen med Frukostbuffé på Systrar och Bönor, (det bästa en söndagsmorgon) Köpte med oss massa gott, när vi kom hem spelade vi lite X-Box, och sen la jag och Emmeli oss i sängen och kollade på film! If Only, skiiiitbra riktig kärleks-film... sevärd! Vi såg i och för sig bara nån minut för sen däckade båda och låg och sov en lååång stund..så skönt!  Killarna kallar oss för bebisar eftersom vi alltid sover...haha..
(Men jag har sett filmen innan och den är verkligen bra!!)

Vad trött jag är på alla bloggar!!!!! Så sjukt tråkiga alla bloggarna blivit på senaste... :(  Ingen som kan underhålla mig... haha... (inte för min är bättre, men ändå!) ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0