Förvirrad själ

Nu, igen, som många andra gånger har jag börjat tänka på vad jag ska göra med mitt liv.
Är väldigt förvirrad och allt snurrar runt i mitt huvud. tankar
Känner mig så kluven.

Det jag vet är att jag vill något mer än det jag lever nu. Jag vill bort från rutiner och vardag. Men vad vill jag? 
Har alltid sagt att jag vill börja plugga. Men det är nog bara som jag ställt in mig på det, för när jag ser folk som gör det så märker jag att det inte är det jag vill! Inte just nu.
Vill inte plugga och bo i en liten etta, vill inte flytta till Göteborg, Växjö, Kiruna eller någon annan liten svensk stad och bosätta mig där, vill inte heller bo här i Trelleborg! Vill inte leva svenskt studentliv! lockar mig inte för fem öre! (Ska jag plugga så ska det vara utomlands!)

Vill bort härifrån!!! I alla fall ett tag. Jag har upplevt känslan och det är det bästa som finns! Så jag vet vad jag snackar om. Man måste uppleva det för att förstå. För har man en gång känt det, vill man inte tillbaka till detta!
Finns så mycket mer! 
Im not born fo this!! Har alltid känt på mig att det är något mer jag vill. (kräsen?)

Det bästa receptet för att må bra: Att vara utomlands, Värme, Musik. Då är jag lycklig! (förutom kärlek, pengar och allt det där då ;)

Jag har det bra, missförstå mig inte. Kan inte bli mer nöjd med de bästa vännerna, mig själv och mitt liv! ♥ 
Men det är ett tomrum, en del som fattas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0