DEL 2

              


Vad har du för drömmar? Planer för framtiden? Vad vill du bli när du blir ”stor”
Sv: Alla har vi våra drömmar, men mina behåller jag för mig själv annars kanske dom inte går i uppfyllelse ;)
Jag har storslagna planer :D  men det är många bitar som måste falla på plats först!.


Har du något speciellt motto som du lever efter? Vad är det i så fall?
Sv: KARMA - Tror jag på stenhårt! Alltid gjort. Visa uppskattning och välvilja emot alla runt omkring dig- What goes around comes around!


Vad har du och killen du bor med för förhållande? Du kan ju knappast vara trogen så som du skriver i din blogg.
Sv: Självklart skulle den här kommentaren komma från en anonym:) När jag läser denna frågan är min första tanke att antingen är du en sjukt svag, bitter, patetisk tjej eller en kille som har ett jävligt sjukt och orättvist tankesätt! Förstår inte vad du syftar på? du får nog specificera vad du menar!
Om du menar att jag någon gång nämnt att någon är snygg så kan jag LOVA dig att han också tycker att andra tjejer är snygga ;)
Han har lika mycket tillgång till denna blogg som alla andra har och om han inte klagar på innehållet förstår jag inte varför du bryr dig?
Jag har aldrig pratat om vårt förhållande i bloggen då det är fler än mig som är inblandade som kanske inte vill att det ska stå om detta öppet för allmenheten och det respekterar jag!
Och de som har följt min blogg länge, och kanske kunnat läsa mellan raderna, tror jag de flesta förstått att OM det är någon som svikit den andra i detta förhållande så är det inte jag, och känner därför att jag inte behöver förklara mina handlingar.
Har skrivit många gånger att det är väldigt få som vet hur det egentligen ligger till och därför endast dom som har rätt att yttra sig.
Men det kan man inte förvänta sig att en person med så låg intelligensnivå som du ska förstå.


Vart jobbar du? Och med vad?
Sv: Jag jobbar på ett företag i Trelleborg som gör produkter till gruvindustri. Sitter i recpetion, har lite olika arbetsupgifter. Post, fakturor, bokningar, beställningar, telefoni och lite sådant.



Svarar du på sexfrågor också? När det gäller sex... Hard eller sensuellt? Bestämma eller bli bestämd över?
Sv: Äh, sex är ju så fantastiskt, så varför smyga med att man älskar det?
Helt klart både och, men det beror helt på situationen och personen i fråga.
Jag gillar att känna att killen verkligen visar vad han vill ha. Men ibland vill jag ta över och visa hur jag vill ha det och ta kommandot ;)


Paulina jag undrar hur du kom ifrån den tiden du mådde dåligt. Har fölt din blogg ett bra tag och sett att du periodvis varit lite deprimerad? Jag mår dåligt och har ångest jämt men visar inte det för någon och döljer det med att skratta och le varje dag. men är less på att låssas vara något jag inte e. Mår du bättre nu och hur kommer man över det?
Sv: Ja, det stämmer och jag mår betydligt bättre nu måste jag säga :)
Men det är väldigt svårt att ta sig över det. Det man behöver är förändringar! Mina tips är att främst bli av med det som trycker ner dig. Ofta kan det vara vänner/folk som sprider negativ energi.... Sådana människor måste man bryta kontakten med.
Det hjälper mycket att prata med sina nära om hur man känner. Och att man gör roliga saker så fort man känner att ångesten börjar krypa fram. Tex träffa folk man tycker om, skriva, promenera, sjunga, dansa, måla, läsa  eller vad man nu har för intressen.
Men du måste  tänka på att man aldrig kommer ifrån ångesten helt och hållet, alla har det mer eller mindre, det gäller att lära sig hantera den! Det är okej att falla ibland, bara du reser dig igen, starkare än någonsin!


Är du Gay? :)
Sv: Nee, sorry snäckan gillar snoppar :)  Men är nog lite bi, då jag även tänder på tjejer, dock endast när det gäller sex och ingen djupare relation.


Hejhej. måste först säga att jag älskar din blogg!! Du är snygg, rolig och verkar vara en fin och snäll människa! Min fråga är om du har tips på vad man kan göra på alla hjärtans dag eller vad man kan ge i present till sin pojkvän?
Sv: Tack fina :) !! Jag har själv inte så jättebra erfarenheter av alla hjärtans dag och kommer inte heller bli bra detta året :(  
Men det jag hade uppskattat är att laga en god middag tillsammans hemma, ha massa tända ljus och sådant fint och bara mysa med varandra :)  Kanske ha några nya, fina, sexiga underkläder? I  presentväg tycker jag man ska ge något personligt (då man oftast redan gett typ allt till varandra i ett förhållande.) Men exempelvis ett album med minnen tillsammans, en dedikerad låt, brev där man berättar hur mycket man uppskattar den andra osv. Något åt det hållet :)



Hur lång är du och vad väger du? Svårt att bilda sig en uppfattning genom bloggen :)
Sv: Tror jag är ca 167, har inte vägt mig på länge men brukar ligga runt 50-53


hur tacklar du elaka kommentarer? vet att du fått en del tidigare..
keep up the good work ;)
Sv: Är det någon som står mig nära så kan jag ta åt mig och bli ledsen. Men är det människor jag inte känner eller anonyma så bryr jag mig inte,  för de känner inte mig och vet inte hur jag är! Då tycker jag mest synd om dom som måste vara jävligt bittra för att kräka ut sig elaka saker.
No rooms for haters! ;)






Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tjoho vad många frågor du fick Paulina.

Hur många läsar har du?

2011-02-04 @ 22:48:56
Postat av: Paulina

haha.. ja det fick jag.. blev själv förvånad, trodde jag inte jag skulle få.. typ max tre frågor på sin höjd tänkte jag :P

2011-02-07 @ 14:56:41
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0