LOVELY KIDS!

Sitter med en drink i handen.... Strawberrydaquiri :) LOVE IT!! och har precis atit skitgod brunch.... tankte sova en stund nu sa jag ar pigg till ikvall....

Ville egentligen bara skriva en sak....en sak som jag tankt pa mycket... det betyder otroligt mycket for mig,,, Mycket kanslor inblandade..
Jag klarar INTE av att leva lyx och se andra i fattigdom! Sa aker ibland till lite fattigare omraden och ger saker till sma barn... mat, presenter, pengar.. ..Dom bli superglada och lyckliga!!! dom alskar mig och jag dom! Jag trodde inte man kunde kanna sa starkt for en manniska man precis lart kanna.... MEN det kan man!!!! De har barnen ar saa sooota!!! Speciellt tre av dom... de minsta!! JAG ALSKAR DOM!!! :) Kommer sakna dom sa himla mycket sen... Det byggdes ett starkt band mellan oss redan efter nagra timmar bara..
Ska fota dom sen sa ni kan se. :) Ikvall ska dom upptrada med dans till sina foraldrar... sa har hjalpt dom lite med musik, outfit, och danssteg, :) Saa kul! :) 
Aja, det var bara det jag ville saga.... Att den basta kanslan som finns ar att hjalpa andra... speciellt barn!

Har ska jag sta vid tolvslaget!!! (pa stranden) Vi har en reserverad plats for oss med champagne och andra godsaker,.. 
Sag lite av fyrverkrierna igar nar de ovade... Det ser bra ut... Nytt for i ar ar tydligen smileysar.. :) 
Sen ska vi festa pa en lagenhet vid havet, heeeela natten.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0