Svenska- Hjältar Galan

Reklam..
Just nu känner jag sorg och glädje..... Tårarna har sprutat kan jag lova... Har nog mascara över hela huvudet! 
Så fina människor, så fina historier... så starka människor som verkligen KÄMPAR!! Och så brukar vi andra gnälla om ytliga I-landsproblem! Vi borde fan skämmas!!! Det finns så himla mycket mer... När men ser sånt här uppskattar man att man lever, att man mår bra, att man har det bra! Att man ska uppskatta varandra och finnas för varandra... Beundrar dessa människor som är så modiga och STARKA framför allt... som klarar sig igenom det omöjliga---
Tjejerna från Ung Cancer berörde mig så mycket...Och Daniel som vi alla känner till, så fint! ♥ Störtbölade verkligen!  Samma när det gällde tjejen som blev misshandlad... FY FAN alltså!!! Brann av ilska och sorg!! Jag är en riktigt känslomässig person... Jag brinner för att hjälpa människor, tycker alla borde göra det och hjälpa till på olika sätt.
Och tanten nu precis??? ÄR HON INTE STÖRTSKÖN?!?!?!?! Guuud vad jag gillar henne! haha.. så jävla ball! :) Hon var mest rolig... men blev lessen i ögat när hon berättade om sin bakgrund :( 
Ni som såg det, snälla,,,, tänk på det nästa gång ni ser något där er hjälp kan rädda liv! Typiskt Sverige att alla bara sitter och glor och ingen gör nåt.... Man måste ingripa! Mer sådana människor behövs!!

Nu börjar det igen efter reklamen... kan det komma mer tårar...?!
 Ni som missat det, kolla på reprisen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0