Sorry!!

Assa ja... har inte skrivit nagot for jag har stresspackat och varit sjuk... for fan, hela javla flygresan... Och nu ar jag Jetlagd som faaan.. haha..
Aja... Nu ar jag framme i varmen,, NICE!  Ska bara vila och sova idag sa jag blir frisk,,,. sen imorgon far jag ga ut och se varlden :) wiii
Det kanns bra att lamna verkligheten en stund... Mar sa himla bra utomlands (trots att jag ar sjuk)
Behovde en paus... fran trelleborg, fran vissa manniskor... bara komma ifran.
Behover tanka!!behover vara for mig sjalv...
slappna av,  sluta skamma ut mig pa fyllan!! och saga saker jag egentligen inte alls tycker... haha...BIG NO NO! ska bli andring pa det!, sluta stressa, inte ha nan mobil, inte internet iheller.. men men dar fuskar jag lite... sa skadad ar man ;)
Jaa... det var allt jag hade att saga for idag,....
pusssss heeeejjj

Kommentarer
Postat av: rob

krya på dig nu o gott nytt år!!!

2011-12-30 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0