Buhuuu

Jag är sjuk, så jag är hemma från jobb.... :( fan vad jag hatar detta!! Vill inte va sjuk över helgen!! Har haft så jäkla ont i magen så jag har varit vaken hela natten... Tror tyvärr det är kroppen som börjar säga ifrån på riktigt... Har ju känt mig lite halvkass, yr, skakig osv under en tid och nu orkar jag inte mer, känner mig helt matt! Måste vara stressen som spökar.. :( Har i alla fall precis pratat med en vän i ca en timme, det kändes bra :) saknat! Och nu ska jag sätta på första säsongen av Glee, så hoppas jag att jag kan sova lite... Detta suger!!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Krya på dig gumman! Hoppas verkligen du blir frisk Snaaart! Pusss

2011-12-02 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0