BACK TO SCHOOL!

Japp! Nu är det bestämt. Nu har jag äntligen hittat rätt!
Ska börja plugga igen! Yeeeii... Längtar faktiskt! Även om det kommer bli tufft och intensivt! Men det ska bli kul! Jag älskar nya utmaningar och jag trivs som bäst när jag har något på gång! Hatar rutiner! Och tyvärr är det så det har blivit nu på mitt jobb, därför behöver jag något nytt. Move on, liksom...Är såå glad så jag vet inte var jag ska ta vägen!!! Kursen är verkligen bästa kombon av teori och praktik... 50/50... Det bästa för mig! För jag har koncentrationssvårigheter så hade inte klarat det om det baaaara var att plugga! haha

Berättar mer om det snaart!! :)


Kommentarer
Postat av: S.

STORT FETT GRATTIS TILL DIG !!!! :)

2011-12-22 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0