page

Alltså, Jag är konstig!! Jag brukar ju vara morgontrött och lida när jag måste upp tidigt (varje dag). Igår så åt vi kräftor och festade till det lite med vin :) Lill-lördag juu! + att det var underbart väder, så vi satt i princip på balkongen hela kvällen  
I alla fall, så det blev liiite sent och jag blev liiite full.. hihi.. dessutom kollade jag lite på fotboll när jag kom hem vid 12. så jag somnade rätt sent, och trodde jag skulle vara D Ö D imorse när alarmet ringde... Men neeeejdå... Fröken tvärtom vaknar istället kl 5. Superpigg! Och har varit det hela dagen. Inte ett dugg trött!
Här försöker man vara duktig och lägga sig tidigt, men det kanske är såhär man ska göra? dricka och lägga sig sent?!

Efter jobb ska jag till Emlan (Studio Extreme) och färga utväxten. Och nu är det såhär att jag står mellan valet och kvalet om jag ska klippa PAGE. What do you think? Hade jag passat i det tro??

Detta är liksom det närmaste Page jag har kommit




Kommentarer
Postat av: elina

La nyss upp ett klipp på när jag sjunger, kolla gärna in och säg vad du tycker! =)

2011-08-25 @ 20:40:47
URL: http://elinaryttbergs.devote.se
Postat av: svartenbrandt

elina! du kan söka till idol, de behöver utfyllnads personal!

2011-08-28 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0