Millenium

Vi var på Millenium i Höllviken igår. Vi åt fläskfilé med kryddat smör, klyftpotatis, halloumi och bea sås... Riktigt fett och gott!
Och Creme Brulé till efterrrätt. Alltså jag bara ÄLSKAR Brylé pudding! Med det hårda brända sockret... yumyum... Det är nog fan ta mig den godaste efterrätten som finns! (efter Gino) :)

Kan inte fatta att det är helg igen! ... Veckorna går för tusan riktigt snabbt!
Ikväll blir det bara film och mys för min del, och imorgon tänkte vi kanske åka in en runda på Malmöfestivalen  =)  Mest för maten egentligen. älskar marknadsmat.. langos, minidounats, churros och allt som hör till!




Nu låter jag som ett fetto i detta inlägg märkte jag...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0