Kläder och mat!

Igår åt jag hos min syster, hon hade lagat god mat :) Sen hjälpte hon mig att sortera kläder lite....
På tal om det... jag har hur mycket kläder som helst som jag aldrig använder! De flesta har prislapparna kvar och vissa plagg har jag använt 1-2 gånger.... Har liksom säckar fulla!
Vissa kläder slänger jag direkt, sånt som inte är nånting att ha... Men vissa saker är riktigt, riktigt fina!! Bara att dom hänger i min klädkammare känns bra, så har lite separations-ångest, Men, som sagt, använder aldrig dom så får kanske lägga ut dom på tradera... Tänkte lägga upp några klänningar här på bloggen också om det är någon som är intresserad :) Annars blir det tradera för hela slanten.

Åhh längtar till Ikväll!! Ska äta middag hos mig med Snuffi och Emlan, men jag vågar inte säga vad vi ska äta för då tycker ni jag är knäpp :) haha....känns som jag äter det hela tiden....
Bara det att typ alla mina senaste inlägg har handlat om något ätbart, bara det känns ju lite konstigt.. lite oroväckande sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0