Back to reallity

Nu har vardagen börjat igen efter tre underbara veckor semester!

Kunde inte somna i söndagsnatt, precis som jag var nervös på något sätt, som när man skulle börja skolan eller börja i en ny klass.... Jag låg vaken heeeela natten, tror jag sov MAX en timme på hela natten, en minut åt gången ungefär. 
Fast det handlade inte om nervositet, utan ångest. (Hade verkligen velat vara ledig alltid och kunna välja var dag precis vad jag VILL göra... någon dag kommer det att bli så.)
Meeen nu tror jag det handlar om att jag måste byta jobb! MÅSTE hitta något annat.

Iallafall... så jag trodde jag skulle vara helt död igår, men icke! Har nog aldrig varit så pigg på jobb, och var det även när jag kom hem, jag var och handlade, städade, diskade, sorterade mina kläder, dammade av, dammsugade och förberede inför ikväll eftersom jag ska ha gäster.
Så trodde jag skulle decka direkt när jag la mig kl tio ungefär. Då hade jag ändå varit igång heela dagen, från 6 på morgonen tills jag la mig, men kunde inte somna förrän efter två  så jag var helt död imorse när jag gick upp (regnet gjorde inte det lättare). Och ikväll blir det middag och vin så lär inte bli bättre imorgon... :(
Men nu har jag nog kommit på vem som är boven i dramat.... ALLA REDBULL-VODKA jag drack i helgen... aldrig mer, max en per kväll och inte allt för sent. Så var det med det. :)

Även om det kan låta bittert så är jag sjukt tacksam för min semester och jag får tänka på allt annat kul jag har att se framemot
Ska lägga upp massa bilder sen, mest på fb men även några här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0