som det kan gå....

Det har varit roligt idag på jobb, hänt mycket, och många besökare.
Denise var här och hälsade på med sin stoora mage :) Och nu precis var Anna och Martin här...

Så jävla pinsamt...... Jag såg att Anna fyllde i en besökslapp som hon lät den stå kvar på receptionsdisken.. Jag tänkte inte mer på det och glömde ta bort den. Och nu när jag plockat undan för stängning ser jag den............. (Till råga på allt så har vi ju den berömda godisskålen framme på fredagar, så precis ALLA stannar i receptionen för att ta lite godis.)
INTE KONSTIGT ALLA HAR STANNAT OCH STIRRAT PÅ LAPPJÄVELN OCH KOLLAT KONSTIGT PÅ MIG!!!!!


Dumma Annaaa!!!!!  :) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0