Red lips

Testade en ny läppenna precis... Ska nog ut i helgen och tänkte kanske ha röda läppar då ;) 
iaf..... visste inte riktigt vad det var för penna, började måla och tänkte wtf??!?!! Var liksom som en tuchpenna!!! haha.. kändes konstigt att måla läpparna med den.. :P Men den var sjukt bra faktiskt!! :)
Konturerna blev jättefina och skarpa som man målar med toppen av pennan sen fyller man i resten av läpparna med den tjocka delen..häftig idé.. för det blir liksom kvar, kletar inte bort som vanligt läppstift brukar göra...
Superbra när man festar då ju... :) eftersom man dricker osv och läppstiftet försvinner hela tiden.....
Så röda läppar it is på lördag! ;)




tycker mina läppar ser lite större ut också? :)


Max Factor- Lipfinity lasting lip tint


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola! Allt bra! Du får 400 kr för din gamla lur inkl alla tillbehör! Min kusins barn vill ha en princesstelefon:)

2011-04-08 @ 09:58:30
Postat av: rob

wow, snyggt!!!

2011-04-08 @ 10:42:42
Postat av: Paulina

Rob: Tack! visst blev det snyggt! :)



Anonym: Tyvärr så gick min rosa mobil sönder,(slängde den i väggen en gång när jag var föbannad :P) så sista tiden innan jag köpte min Iphone, fick jag låna mammas (som hade en likadan) Så den har jag lämnat tillbaka till henne :( Men det är verkligen en princesstelefon! Jag älskade den! :D

2011-04-08 @ 11:02:41
URL: http://mepaulina.blogg.se/
Postat av: .

Så vacker du är Paulina

2011-04-08 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0