:(

Känner mig lite ledsen och besviken.... eller förbannad kanske.
Man säger saker till sina vänner i förtroende, (som jag max sagt till 5 av mina allra nämrsta vänner som jag litar på) Sen får man höra dom sakerna av främlingar eller folk man inte känner över huvudtaget!
Antagligen är det väl så att de jag pratar med berättar det vidare till sina pojkvänner eller sina närmsta vänner som dom litar på osv osv sen vet hela stan hela ens liv. Mycket av det jag hör om mig själv vet jag ju inte ens själv om.. hahaha... så allt stämmer ju givetvis inte. Men när jag hör något som stämmer blir jag riktigt jävla besviken.
Jag skulle ALDRIG berätta något som en vän eller någon över huvudtaget sagt till mig i förtroende, inte ens för min pojkvän, inte någon!! Varför skulle jag liksom. Antagligen är det något väldigt privat och speciellt om det är något en person mår dåligt av. Vad fan är det för nöje att ha det som samtalsämnen med andra då??
Dont get it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0